В началото на март ще се проведе второто издание
на единствения конкурс за събития у нас – Eventex Awards. Пилотният брой
премина, съпроводен от висок интерес, дълги коментари и много хрумки, които да
бъдат реализирани в следващото издание. E, ето го и него. Какви са настроенията
преди събитието, как организаторите планират този ивент и къде ще бъде скрита
“уловката” тази година, разказва специално за PR@Festivals Ованес Ованесян – основател на Eventex Awards.
Какво е
новото, което ще ни изненада на тазгодишната церемония Eventex Awards, която ще
се състои на 6 март?
За съжаление не мога да споделя програмата
предварително. Миналата година организирахме конкурс и церемония по
награждаването за пръв път и беше огромно предизвикателство за нас. Въпреки, че имахме малки пропуски, се
справихме страхотно. Вярвам, че тази година ще се справим още по-добре и
програмата ще е още по-интересна. Церемонията ще се излъчва онлайн и всеки може
да я гледа на сайта на събитието. Според мен обаче, си заслужава да присъствате
на живо!
Какви са
очакванията, свързани с броя и качеството на кандидатурите, които ще бъдат
подадени през тази година? Нека припомним – крайният срок за участие е 30ти
януари 2013?
Очакваме между 80 и 100 кандидатури тази година. Кандидатурите, които са попълнени до момента,
са публични и всеки може да ги разгледа на http://eventex.bg/awards/2012/uchastnitsi
и сам да прецени на какво ниво са.
Крайният срок за регистрация е 30 януари, така че
който желае да участва, може да се регистрира. Важно е да се отбележи, че
всички събития с идеална цел могат да участват в конкурса напълно безплатно.
Моля,
разкажете ни малко повече за журито!
Всеки един от журито е специалист в определена
област. Един член от журито може да оцени кетъринга, друг техниката, трети
декора, четвърти цялостната организация, пети маркетинга и т.н.. Смятам, че
силата на голямото жури от около 30 човека е в крайната средна оценка, която е
доста реалистична, защото всеки оценява според собствените си компетенции.
Как се
готвите за негативните коментари, които неизбежно ще бъдат провокирани след
втората по ред церемония за събития у нас?
Оценките на журито са публични и не се притесняваме
от негативни коментари. Всеки е свободен да изрази мнението си. Ще се радвам
негативните мнения да са под формата на препоръки. Така и ние бихме извлекли
ползи от тях.
Кое е
нещото, заради което всеки от бранша трябва да посети семинара, предхождащ
церемонията – Eventex Seminar (който ще се състои в началото на февруари)?
Семинарът е единствен по рода си и се организира
един път в годината от 2009 година насам. Той се е превърнал в ключов фактор за
събитийния бранш в България. Атмосферата е уникална и аз лично имам специално и пристрастно отношение към него. J
Винаги се опитваме да правим нещо интересно, така
че считам, че и тази година ще успеем да сме различни и интересни, особено в
програмата извън лекциите. Възможностите за нови контакти и утвърждаването на
съществуващи с хора от бранша, са страхотни, а според мен това е едно от
най-ценните неща на всяко бизнес събитие.
Кой от
лекторите ви е най-интересен лично на вас и защо?
Мен лично най-много ме вълнува лекцията на Илона
Станева, която е Маркетинг Директор на Fibank. Тя ще ни помогне да разберем как
мислят спонсорите и кога казват „ДА”. За съжаление много често въобще не
получаваме отговор от потенциални спонсори. Интересно ми е да знам как мислят
те, каква е процедурата на взимане на решения, защо и кога отговарят, какво е
най-важното за тях и т.н. Сигурен съм, че и много колеги от бранша имат подобни
въпроси.
Всички кампании, отличени с награди на Eventex Awards 2011, можете да намерите тук.
Към всички кампании, публикувани в PR@Festivals
Към всички кампании, публикувани в PR@Festivals
Няма коментари:
Публикуване на коментар