четвъртък, 7 февруари 2013 г.

Cannes Lions PR/Bronze: Само за КРАЛСКИ фенове


Cannes Lions PR 2012: Silver
Категория: Best Use of Sponsorship
Име на проекта: RSCA HYMN
Име на клиента: BNP PARIBAS FORTIS
Име на компанията: PUBLICIS BRUSSELS, BELGIUM



Кампанията:
Белгийската банка BNP PARIBAS FORTIS е горд спонсор на Кралския спортен футболен отбор на Андерлехт в продължение на 30 години. За да отбележи тази годишнина, екипът на банката решава да направи нещо, което да бъде насочено изцяло към феновете на отбора. Така се ражда идеята за кампанията, чрез която да се създаде химн на отбора. Идеята обаче е текстът не просто да е написан от някой професионалист и разпространен сред феновете, а да бъде написан от самите тях. Инициативата започва с телевизионна и печатна реклама, която призовава всички фенове да се включат в създаването на текста, като на специално изработен сайт правят предложения, които биват публично оценявани и коментирани свободно от всички желаещи. На финала, от банката избират две версии за текст, като отново феновете гласуват коя от тях да се превърне в официалният химн на отбора. След това, отново онлайн, феновете са призовани да се снимат как репетират химна вкъщи пред компютрите си и да качват видеата в сайта, като най-атрактивните от тях са включени във видеоклипа на песента. На финала на кампанията, феновете са поканени да участват на „голямата премиера” на химна, която се състои преди футболната среща на Андерлехт с историческия му противник – футболния отбор „Стандарт”. 



Резултатите:
Над 120 000 фена се включват в писането на текста на песента. На официалната премиера на химна, над 25 000 гърла едновременно го запяват на стадиона преди дербито със „Стандарт”, като емоционалният заряд от изпълнението помага на играчите и те печелят срещата с невероятните 5-0. С помощта на феновете си, футболистите от Андерлехт извеждат отбора напред, превръщайки го в Национален шампион за 2011-та.



Към останалите кампании, публикувани в PR@Festivals.
PR@Festivals във Facebook.

Menu(Do not Edit here)

Follow by Email

Slider(Do not Edit Here!)