понеделник, 14 юли 2014 г.

Футболният PR на Меркел



Ден след финала на световното, едни от най-разпространяваните и споделяни снимки в социалните мрежи, са селфитата на героите на вечерта – футболистите от Немския отбор. Почти на всяка подобна снимка обаче, дори на тази с купата, стои и Меркел. Не знам за вас, но за мен това е изключително добър PR, в посока „популяризиране на образа на модерния политик – жена” и разчупване на прекалено строгия стереотип, за който не веднъж Германският канцлер е упреквана. Разбира се, Меркел можеше да не е толкова делово облечена, но пък костюмът е в един от цветовете на Германското знаме, което го прави в голяма степен уместен...
Всичко останало говори само за себе си. Все пак, за социалните медии и успехът на посланията в тях най-важно е 1. емоцията, 2. искреността и 3. поводът. И трите присъстват в този PR акт на Канцлера.

Menu(Do not Edit here)

Follow by Email

Slider(Do not Edit Here!)