вторник, 26 февруари 2013 г.

Трите думи в кризисния PR: открити, смели, искрени


Последната седмица беше шеметна. Независимо дали се занимаваме с политика или не, неизменно ежедневието на голяма част от нас беше повлияно от кризата в държавата ни, която дойде и отново потвърди собствената си същност: криза е всичко случващо се, различно от обичайното. Извинете ме, ако вече ви е дотегнало, както от тази дума, сама по себе си, така и от политическия контекст, в който тя пребивава последните дни, но …по това, което виждаме около нас, вероятно няма да е излишно да си припомним някои железни комуникационни правила за реакция при кризи. Защото мълчанието, липсата на яснота или информация, както и императивният тон, не са най-доброто, което можем да направим, когато журналистите подпалят телефона ни. Както и да го изключим, разбира се ….

Цялата ми публикация, можете да прочетете тук.
Снимка: DarikNews, Варна



Към Facebook страницата на PR@Festivals - мястото на най-добрите комуникационни кампании.

Menu(Do not Edit here)

Follow by Email

Slider(Do not Edit Here!)