Два бранда в
надпревара за „зеления” празник
Замириса на пролет и „зеленият” ирландски ден не закъсня да
се появи в календара. Независимо, че този голям ирландски празник все още няма
никакви традиции у нас, утре (17 март) двата най-големи местни бранда – GUINNESS и JAMESON и на родна почва ще дадат всичко
от себе си, за да ни докажат, че определено си заслужава поне веднъж в годината
да отдадем дължимото на бохемския патрон – свети Патрик.
Тъй като от години лично адмирирам
начина, по който ирландците са превърнали „споделянето на по чашка” в своя
национална религия, определено ми е интересно какво правят брандовете в
България, така че да привлекат вниманието и на най-големите скептици (за това
какво са направили брандовете в Дъблин, можете да прочетете в един от любимите
ми PR пътеписи тук).
Въпреки,
че от JAMESON не са подходили толкова креативно в онлайн пространството,
офлайн – обещават да се отчетат подобаващо. Миналата година не успях да отида
на голямото зелено парти във Военния клуб, но отзивите след него бяха много
позитивни. Тази година от екипа на
бранда обещават още по-голямо парти. Това, което на мен лично не ми допада в предложението
им е локацията, но… убедена съм, подобен „дребен” детайл няма да се отрази на
общото настроение.
Независимо дали в някоя ирландска
кръчма, вкъщи или на партито на JAMESON,
определено си заслужава да си кажем „Наздраве”, най-малко- за здравето на
онези, които истински умеят да се веселят!
Наздраве!
P.S. Дни след събитието излезе и това по-обширно представяне на ирландски брандове, които по свое му отбелязват Деня на св. Патрик. Него можете да прочетете тук.
P.S. Дни след събитието излезе и това по-обширно представяне на ирландски брандове, които по свое му отбелязват Деня на св. Патрик. Него можете да прочетете тук.