неделя, 24 март 2013 г.

PR събитията и други важни постановки


Малко след Eventex Awards и преди двата ежегодни български PR фестивала – BAPRA Bright Awards и PR ПРиз, някак естествено се замисляме за една от най-популярните PR техники – събитието. Независимо, че често в главата на клиентите то се възприема като „лесна работа”, факт е, че не от всеки PR специалист става добър event мениджър. Колкото и лесно да изглежда от страни, планирането и реализирането на качествено комуникационно събитие, никак не се свежда до това да направиш поредния забавен купон с журналисти. Не, защото не трябва да е забавно, а защото рядко думата „купон” успява да опише всичко онова, което остава скрито дълбоко „в кухнята” на ивента.


Ако оставим настрана клишетата, свързани с представата за едно такова мероприятие, обаче, организацията на ефективния PR ивент, всъщност представлява един доста динамичен и трудоемък процес. Ето и накратко някои от основните неща, които е добре да си припомним, ако ни предстои да организираме събитие, а нямаме възможност да се обърнем към специалисти за малко допълнителна помощ...



Цялата ми публикация можете да прочетете тук

Снимка: www.newtrend.bg



Към PR@Festivals - страницата на най-добрите комуникационни камапании.

Menu(Do not Edit here)

Follow by Email

Slider(Do not Edit Here!)