четвъртък, 2 февруари 2012 г.

Книга, която си заслужава четенето: “Blogopedia”:


В началото беше BLOGOPEDIA

На дали има по-подходяща книга, с която да стартирам секцията „КНИГИ” в блога, от Blogopedia. Нещо повече – убедена съм, че всеки, който има интерес към блогърстването или има желание да поеме по дългия път на създаване-поддържане на блог, трябва да започне с нея.



Срещата ми с книгата стана съвсем случайно, но за мой късмет - в точния момент. От дълго време в главата ми се въртеше идеята за личен/професионален блог, но нещо като че ли не ми достигаше, за да се захвана с него. Един ден, обаче, се натъкнах на тази книга. Толкова вдъхновяващо ми прозвучаха някои текстове, че не можех да изчакам да я изчета цялата и започнах, чисто по женски, да правя две неща почти едновременно. Четях в книгата и прилагах на практика… А щом, четете това, значи, че и резултатът е бил успешен! 

Разбира се, както пише и там - блогът е динамичен процес. Пишеш, променяш, добавяш, изтриваш. Най-важното обаче е да започнеш от някъде. Винаги има какво да подобриш, какво да добавиш.

Какво всъщност представлява Blogopedia? За мен тя се оказа изключително полезен наръчник. Лесно, достъпно и много хитро помагало за ориентиране в блогосферата.

Препоръчвам я искрено на всеки, който се вълнува от хамлетовския въпрос: „Да си направя или да не си направя блог?”. Нещо повече – авторите й я предоставят съвсем безплатно онлайн на всички, които имат желание да й отделят време. 
Нека не забравяме да им благодарим за това!

Книгата можете да си изтеглите тук: http://blogopedia.bg/downloads/Blogopedia1.0.0.2.pdf

Десет от авторите на книгата ще бъдат специални гости и във февруарския брой на SIGNCAFE, където ще споделят всякакви интересни, любопитни и много полезни съвети, свързани със създаването и поддържането на успешни и много четени блогове!

Няма коментари:

Menu(Do not Edit here)

Slider(Do not Edit Here!)