Около 24 май е така – все за книги си говорим. Независимо
кой какво успя да прочете този дълъг уикенд, обаче, предлагам да се опитаме да
направим заедно едно полезно списъче с
най-препоръчителни книги за всеки PR специалист. Ето моите десет.
Очаквам след това и вашите!„Бащата на манипулацията:
"Едуард Л. Бернайс & Раждането на ПР” (ROI). Това е вроятно една от най-фундаменталните
книги, посветени на изкуството PR. В нея няма да намерите теория, класификации
или определения. Тя е просто едно изключително любопитно четиво, което ще ви
зареди с много енергия и желание да покорите света.
„Презентирай като Стив Джобс” (ROI). Доста са книгите, които
се занимават с личността на Бащата на Ябълката. Това, обаче, което прави тази
книга различна, е че тя показва по един изключително увлекателен начин
основните „механизми”, по които протичат ненадминатите речи на Стив Джобс.
Определено има какво да се научи от нея за презентирането и модерните
манипулативни техники.
„Биология на купуването” (Изток-Запад). Тази книга се чете
буквално за една вечер. Е, малко по-дълга идва, но пък е ужасно увлекателна.
Толкова много са любопитните факти, свързани с психологията ни като
потребители, че съм абсолютно сигурна, че няма да спрете да говорите за
прочетеното поне една седмица!
Останалата част от списъка, можете да намерите тук.
Няма коментари:
Публикуване на коментар