понеделник, 6 май 2013 г.

Golden Drum 2011/ Events Gold: Говорещите картини

И докато сме все още на вълна изложби, нека си припомним и една изключителна кампания, наградена със злато в категория „Събития” на Golden Drum 2011.

Полската Фондация за аудио-озвучаване провокира широката общественост, като кани известни меценати, колекционери и любители на изобразителното изкуство на специален търг, на който всички те чак на място разбират, че единственият начин да „видят” картината, за която ще наддават, е като чуят описанието за нея. Също, както го правят незрящите в ежедневието си. Целта на кампанията е да повиши вниманието на широката общественост към необходимостта от аудио-озвучаване в музеите и гелариите, разбира се.
Агенцията е DDB Warsaw.

Кампанията е носител още на сребро в категория „PR” на Golden Drum 2011 и е шортлистната от журито на Cannes Lions 2011 и на Eurobest 2011.





Към останалите кампании, публикувани в PR@Festivals.
PR@Festivals във Facebook.

Няма коментари:

Menu(Do not Edit here)

Slider(Do not Edit Here!)