И докато сме все още на вълна изложби, нека си припомним и една изключителна кампания, наградена със злато в категория „Събития” на Golden Drum 2011.
Полската Фондация за аудио-озвучаване провокира широката общественост, като кани известни меценати, колекционери и любители на изобразителното изкуство на специален търг, на който всички те чак на място разбират, че единственият начин да „видят” картината, за която ще наддават, е като чуят описанието за нея. Също, както го правят незрящите в ежедневието си. Целта на кампанията е да повиши вниманието на широката общественост към необходимостта от аудио-озвучаване в музеите и гелариите, разбира се.
Агенцията е DDB Warsaw.
Кампанията е носител още на сребро в категория „PR” на Golden Drum 2011 и е шортлистната от журито на Cannes Lions 2011 и на Eurobest 2011.
Няма коментари:
Публикуване на коментар