Интересен факт е, че 89% от мениджърите в света биха предпочели да не
участват в професионални конкурси, просто защото не обичат да губят. Още по-любопитна
е статистиката, представена ни от американския център MRC, според която едва 32%
от собствениците на бизнеси се радват, когато са отличени с втора награда.
Когато обаче наградата е „трета” или „бронзова” процентът на „доволните”
мениджъри рязко скача - на цели „67%”.
Основният въпрос, свързан с участието в професионални конкурси още на
ниво „да се включим или не”, си остава, можем ли да направим нещо повече, така
че да спечелим награда и да имаме повод след това да се похвалим в публичното
пространство. Точно заради това ви предлагаме няколко прости съвета, изведени
от практиката, за това как бихме могли да увеличим собствените си шансове за
успех при участие в конкурси. Някои от съветите бихме могли да използваме и още
по-рано – докато се опитваме да убедим нашия мениджър защо е важно да се
участва в професионални състезания и колко големи шансове имаме за успех.
Цялата ми публикация можете да прочетете тук.
Снимка: www.newtrend.bg
Към PR@Festivals - страницата на най-добрите комуникационни камапании
Няма коментари:
Публикуване на коментар