Категория: Retail and E-commerce, Including
Restaurants
Име на проекта: WIMPY BRAILLE BURGER
Име на клиента: WIMPY
Име на компанията: METROPOLITANREPUBLIC Johannesburg, SOUTH AFRICA
Име на проекта: WIMPY BRAILLE BURGER
Име на клиента: WIMPY
Име на компанията: METROPOLITANREPUBLIC Johannesburg, SOUTH AFRICA
Кампанията:
Целта
на екипа на ресторантите Wimpy е да инициира кампания, чрез която максимален
брой незрящи да разберат, че в тях се предлагат менюта, написани на брайл. За
да я осъществят, те приготвят 15 нестандартни сандвича, като върху всеки един
от тях със сусамени зрънца се изписват послания, с помощта на азбуката за
незрящи. Когато са готови, тези специални сандвичи са поднесени на персонала на
трите най-големи асоциации на незрящите в Южна Африка, защото именно те са
хората, които поддържат всекидневен контакт със своите членове - общо над един милион души. Впечатлен от специалната изненада, всеки от тях се превръща в транслатор на
посланието, като разказва на незрящите, с който има контакт, какво му се е случило и оттам - че в ресторатните Wimpy има специално отношение към хората със затруднено зрение.
Резултатите:
Единствено
с помощта на 15 специални, изписани брайлови сандвича, посланието на кампанията
достига до над 800 000 незрящи в Южна Африка и те разбират за това, че в Wimpy
има специални менюта за тях. Атрактивното послание достига директно до
членовете на асоциациите, които впечатлени от сандвичите, разпространяват
информацията, превръщайки се в емоционални инфлуенсъри. Нещо повече –
кампанията преминава извън обществото на незрящите като „влиза” в 100 местни
вестници, сайтове и радиостанции, откъдето продължава директно към националните
медии.
Към останалите кампании, публикувани в PR@Festivals
Към останалите кампании, публикувани в PR@Festivals
Няма коментари:
Публикуване на коментар