Вчера няколко
родни вестника супер впечатлени, разпространиха информация за коледната акция
на авиокомпанията WestJet.
Накратко – преди дни, повече от 250 пътници в полет до Калгари са имали
възможността да застанат пред дигитален Дядо Коледа и да си пожелаят подарък.
Повечето от тях обаче докато го правили, никак не очаквали, че в канадския
град, на лентата за багажа, ще ги очакват и подаръците, които са си пожелали –
от плосък телевизор и таблет, до чорапи и бельо.
Много кратка
справка в Google, обаче показва, че независимо от мащаба на
акцията, идеята по Коледа авиокомпаниите да правят „неочаквани” подаръци на
своите пътници никак не е нова.
Друга доста
по-интересна кампания, но в подобен сюжет, е реализирана миналия декември от Brussels Airlines. Тогава пък от
компанията създават акция, специално насочена към клиентите им, които седят и
си чакат багажа до лентата, веднага след полета. Уловката или „специалният
момент” в нея, е свързан със „случайното” пускане по лентата на един красиво
опакован голям коледен подарък, който сам да намери своя собственик – или онзи,
който пръв се осмели да си го прибере. Вътре пък, в коледния подарък седят два
билета до желана дестинация в Европа.
1 коментар:
Уникално яко! Нямаше да е такъв ефекта, ако хората знаеха, че си пожелават реални неща, факт...
Публикуване на коментар