четвъртък, 12 декември 2013 г.

Коледни "чудеса" по летищата


Вчера няколко родни вестника супер впечатлени, разпространиха информация за коледната акция на авиокомпанията WestJet. Накратко – преди дни, повече от 250 пътници в полет до Калгари са имали възможността да застанат пред дигитален Дядо Коледа и да си пожелаят подарък. Повечето от тях обаче докато го правили, никак не очаквали, че в канадския град, на лентата за багажа, ще ги очакват и подаръците, които са си пожелали – от плосък телевизор и таблет, до чорапи и бельо.


Много кратка справка в Google, обаче показва, че независимо от мащаба на акцията, идеята по Коледа авиокомпаниите да правят „неочаквани” подаръци на своите пътници никак не е нова.

Така например, през 2010та холандският авиопревозвач KLM реализира подобна инициатива на международното летище в Амстердам. Тогава кампанията е насочена към клиентите им, които са и едновременно с това и потребители на социалните мрежи. С други думи, всеки, който се е отбелязал във Forsquare или дал достъп до данните си в социалните мрежи, без да знае участва в своеобразна „игра”, я в която екипа на компанията разглеждайки данните му, навиците и интересите му, му подготвя малък подарък – от шампанско и ръчни часовници, до книги и традиционни холандски стоки.

Друга доста по-интересна кампания, но в подобен сюжет, е реализирана миналия декември от Brussels Airlines. Тогава пък от компанията създават акция, специално насочена към клиентите им, които седят и си чакат багажа до лентата, веднага след полета. Уловката или „специалният момент” в нея, е свързан със „случайното” пускане по лентата на един красиво опакован голям коледен подарък, който сам да намери своя собственик – или онзи, който пръв се осмели да си го прибере. Вътре пък, в коледния подарък седят два билета до желана дестинация в Европа.


1 коментар:

MaquiLab каза...

Уникално яко! Нямаше да е такъв ефекта, ако хората знаеха, че си пожелават реални неща, факт...

Menu(Do not Edit here)

Slider(Do not Edit Here!)