Тази
година PR кампаниите, шортлистнати на фестивала Cannes Lions 2012, определено ме
впечатлиха. Моя коментар за тях, както и този на различни родни и международни PR специалисти,
заедно с пълна селекция от наградени ентрита, ще можете да прочетете в броя на SIGNCAFE, който ще излезе
през септември. Без да чакам да излезе броя, обаче, искам да споделя една от
любимите ми кампании, отличени абсолютно заслужено със златен лъв, с оригинално
заглавие - HEMA MEGA PUSH-UP BRA дело на холандската агенция DOOM&DICKSON Amsterdsm. Съвсем накратко, кампанията е следната: Екипът
на марката сутиени HEMA
пуска скандална фотосесия на един от push-up сутиените си, за лице на която е избран мъж. Акцентът е
поставен върху това, че сутиенът е толкова добър, че дори и мъж може да
изглежда с невероятен бюст единствено и само с помощта на сутиените на HEMA (Цялата кампания можете
да видите тук: http://www.canneslions.com/work/2012/pr/entry.cfm?entryid=15514&award=99&order=0&direction=1).
Дръзка
и в същото време изключително проста, тази кампания отговаря на задължителните
две условия, които отличават наистина големите PR идеи от
обикновените и посредственички такива. Смелостта и размахът на въображението
пък са другото нещо, което винаги, ама винаги впечатлява – независимо дали нас,
зрителите или тях – клиентите.
Уникална
идея, насладете й се с удоволствие!
Няма коментари:
Публикуване на коментар