понеделник, 6 май 2013 г.

Българските фаворити 2012: VIVACOM избори

„Няма по-голямо „реалити” от истинската действителност” – под този слоган се реализира една от най-успешните вътрешнокомуникационни кампании за миналата година. „Vivacom – Избори 2011” е изключително любопитен проект, в рамките на който колеги-гласуват-за-колеги. Но само за най-добрите и… без шуробаджанащина.



Кампанията е носител на първа награда на PR ПРиз 2012 в категория „PR проект за вътрешна комуникация” и на първо място на BAPRA Bright Awards 2012 в категория „Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел”.


Цялата кампания можете да намерите тук:
http://prpriz.info/wp-content/uploads/2012/06/VIVACOM-VIVA-Elections.pdf




Към останалите кампании, публикувани в PR@Festivals.
PR@Festivals във Facebook.

Няма коментари:

Menu(Do not Edit here)

Slider(Do not Edit Here!)