Малко след Eventex Awards
и преди двата ежегодни български PR фестивала – BAPRA Bright Awards и PR ПРиз, някак
естествено се замисляме за една от най-популярните PR техники – събитието. Независимо, че често в
главата на клиентите то се възприема като „лесна работа”, факт е, че не от
всеки PR специалист става добър event мениджър. Колкото и лесно да изглежда
от страни, планирането и реализирането на качествено комуникационно събитие,
никак не се свежда до това да направиш поредния забавен купон с журналисти. Не, защото не трябва да е забавно, а защото
рядко думата „купон” успява да опише всичко онова, което остава скрито дълбоко
„в кухнята” на ивента.
Ако оставим настрана клишетата, свързани с представата за
едно такова мероприятие, обаче, организацията на ефективния PR ивент, всъщност представлява един доста динамичен и трудоемък
процес. Ето и накратко някои от основните неща, които е добре да си припомним, ако
ни предстои да организираме събитие, а нямаме възможност да се обърнем към
специалисти за малко допълнителна помощ...
Цялата ми публикация можете да прочетете тук
Снимка: www.newtrend.bg
Към PR@Festivals - страницата на най-добрите комуникационни камапании.
Няма коментари:
Публикуване на коментар