петък, 22 февруари 2013 г.

Cannes Lions PR/Bronze: Да си засадиш фактурата за ток

Cannes Lions PR: Bronze
Категория: Environmental PR
Име на проекта: PLANT THE BILL
Име на клиента: ENEL ROMANIA
Име на компанията: SAATCHI & SAATCHI ROMANIA, Bucharest, ROMANIA



Кампанията:
Като повечето компании, чиято дейност е свързана с издаване на фактури до абонатите, мениджмънтът на електроразпределителното дружество Enel – Румъния, решава да инициира мащабна акция, чрез която да прикани своите потребители сами да се откажат от използването на хартиени фактури за сметките си. За целта, обаче, решават да подходят иновативно и разпечатват фактурите върху хартия, създадена от сурови семена, която след като бъде заровена в почвата и поливана редовно - покълнва! В рамките на един месец, всички потребители на дружеството получават сметки си на такава хартия, като получават възможността вместо да я изхвърлят, да я засадят някъде, приканвайки ги към „зелен” начин на живот и отказ от хартиената фактура. 



Резултатите: 

След разпращането на фактурите, над 50 000 от потребителите на дружеството се отказват от хартиената и преминават към електронна фактура, с което към момента са спестени над 8 тона хартия. 


Към останалите кампании, публикувани в PR@Festivals.
PR@Festivals във Facebook.
PR@Festivals във YouTube.

Няма коментари:

Menu(Do not Edit here)

Slider(Do not Edit Here!)