Колко „BRIGHT” ще са кампаниите тази година?
Както вероятно вече сте разбрали – от днес стартира официалното
набиране на кандидатури за третите български PR награди BAPRA BRIGHT AWARDS. Крайният срок за подаване на ентрита е 19 март.
Поводът ме кара да помечтая. Да,
определено да си помечтая, че тази година ще видим една изключително
впечатляваща селекция от кампании, които – независимо от всички променливи, с
които традиционно оправдаваме липсата на особена креативност и творчески
ентусиазъм, ще ни вдъхновяват цяла година и с които ще надъхваме студентите.
Да си помечтая, че през тази година,
резултатът от надпреварата между наградите на BAPRA и тези на БДВО ще е единствено и
само в полза на участниците в конкурсите. Ще се създаде изключително
конкурентна среда, в която ще видим много нови лица, които ще ни покажат
впечатляващо нов начин на мислене. Няма да има „лагери”, „отбори” или каквото и
да е друго разделение между родния PR бизнес, който така или иначе не е кой знае колко голям.
Да си помечтая, че сериозна част от
наградените от българските конкурси, ще проявят самочувствие и ще решат да
участват и на международни форуми. Че тази година няма да проявим регионален
комплекс, а ще излезем гордо на международната PR сцена, където ще манифестираме идеите
си. Защото ще имаме какво да манифестираме!
Да си помечтая, че броят и
качеството на наградените български кампании по международните форуми, ще е
поне колкото на румънските, които през последните няколко години са наистина
впечатляващи. Че ще видим по-добра кампания от тази, която спечели Grand Prix на Golden Drum’2011 (кампанията Vodafone Chivu). И на финала
– нашите усмивки ще са още
по-големи от техните (кампанията Little Voice, Big Sound)!
Да си помечтая, че вече на всички
окончателно ни е писнало да се оправдаваме с липсата на пари. Нима традиционно
най-креативните кампании не са създадени за НПО-та без никакъв планиран бюджет
за какъвто и да е PR?!
Да си помечтая, че тази година BAPRA BRIGHT AWARDS, ще са
наистина … ама наистина, наистина BRIGHT!
Няма коментари:
Публикуване на коментар